Monday, June 15, 2009

Kini Ku melayannn Shylla @ Bale 13 Shah Alam

HOHOHO~!!!

aku rasa cite psl shila ni da laa lame gakk..b4 aku g klate sbnarnye..wakkakakkaa...aku terlupe nk update laaa..hmmm..sbnarnyer ade yg menarik aritu..klau aku teringat mesti tersenyum je..hehehe..cm bese laa..pas shila da abes perform..mesti arr aku nk jmpe dia..tp agak ssh psl dia kt tingkat atas..aku kt bwh..aida da lps naik ngan mama shila..aku je yg tertinggal..tu pon ssb aku x nk tinggalkan kwn2 aku wal n mira..kalo x aku gagahkan je folo blakang aida..hahahaha...dlm ati cm nk balek da je...tp ati aku ckp.."KO KENE GAK JMPE SHILA!!!"..huhuhu...gerun siottt kata hatiku...akhirnyer aku kol aida suh bwk shila ketepi...time tu aku dok panjat meja semata2 nk salam shila..(cm x penah jmpe je gelagat aku..hahaha)..pastu shila leh lak ckp yg dia cm Repunzel(btol ke x aku eja??hantam sajalah)..ala..yg cite kartun2 Disney tuuu..hahaha....gelak je aku...pastu mama shila dtg..dia ckp "cm knal je..nape x naik..jatuh kang ssh"...aku ckp laa ade security...huhuhu...pastu shila suh naik..n dia g ckp ngan security tu...lps gak aku naik ats..yeayyyy~!!!!!lps tu cm bese..aku bergambo..hehehe...n yg beshh aku dpt 1 nyanyian xklusip dr Shila...dia nyanyi lagu Kejar...beshhh sgt sgtttttt~!!!!!

+muke shila cm "pau"..dia sendiri yg ckp..bkn aku..haha~

+ngan Noh Hujan...saje nk kasi kak esah jeloz je..wakkakakaka~

+ngan Sam Bunkface..yeahh..

+Noh n Shylla

++vids tu aku x leh nk publish..too xklusip..hahahaha~

No comments:

Post a Comment