Monday, June 8, 2009

Kini ku layann karok ngan mmbe2 skola~

Lps dr majlis kenduri kawen nad tu..aku sbnarnyer ade lg 1 jemputan kawen..kt klang..mmbe tmpt keje lame aku kawen..plan mmg nk g..wpun klang tu agak ja0..tp akhirnyer terpakse cancel..huhu..psl aku x dpt nk tolak bila mmbe2 ajak g karok..ye laa..bkn slalu dpt jmpe diorg..nk kumpul ramai2..akhirnyer aku,wan,wal,atie,eela,ellysz n miera g layan karok dkt2 ngan times square..hahaha..aku ni kan antu karok..so biler da pegang mic..mmg ssh laa aku nk lepaskan..bak kate Pasha dlm lagu Terlanjur Cinta.."Apa yg ku gengam..x mudah untuk..aku lepaskannnn"hehehe..n di sbb kan aku ni antu karok..openning nyer mesti laa aku kan..dak laen sume dok malu2 kucheng..kalo malu rugi laa weh..wakkakakakaa~aku start ngan lagu Sedang Ingin Bercinta dr dewa 19..lagu ni slalu tuk ending..tp kali ni aku nyanyi awal2 psl nk naikkan mood sume org..tp aku terkilan sgt psl lagu wajib aku Mahakarya Cinta x de..gilerr bengang..hmmm..x pe laaa..pape hal pon..moh lerr layann gambo..hehe~

+hehe..beshh gilerr layann karok..gian2~ huhu

+perghhh..gilerr arr wal..penuh perasaan..ahakz~

+skali mamat ni pon da jd antu karok daaaaa~

+cewek2 aritu..atie,ellysz,eela n miera..kalo nk knal..Taip On Kenal dan hantar Ke Sanaaaaaa...hahahaha~

+sgt beshhh~

No comments:

Post a Comment