Monday, June 22, 2009

Kini Ku Melayann Mentel Bersama Pejal Tahir

rase lamer giler x update blog ni..event berlalu n berlalu..tp nk update x do masooo...huhu..

ni aku nk cite psl pejal tahir(mamat ni lg??x de org laen ker??haha)..sbnarnyer agak lame gak x jmpe dia ni..last time jmpe kt AJL aritu kalo x silap...tp bile jmpe..berturut2 lak..haha..

1st- mentor (14-6-09)

dia adalah artis jemputan tuk protege kpd Lah Ahmad iaitu Fira(nama yg mengingatkan aku kpd seseorg => )..diorg berduet lagu Terlanjur Cinta(my fav song)..awal2 dia naek stage..dia da nmpak aku..haha..tau2 je dia aku dtg..cm bese dia akan berkomunikasi ngan aku wpun jarak kitorg agak ja0...dia nk pinjam topi aku..tp aku x kasi..haha..giler ja0 cmne nk kasi kan??kalo dkt pon aku x kan nk kasi..wakakkakakaka~

aku rasa persembahan dia mlm tu agak gempaq gak wpun aku x bape nk dgr sore dia..aku da sound kt dia..tu laa dia ckp..mic prob..sama cm kt AIM masa dia duet ngan rossa dlu..kay smbung balek..haha..time tu aku rasa aku masih waras lg psl x berkelakuan "gilerr"..maybe psl dtg ngan mmbe2 yg x bape giler cm aku kot..hahaha..aku dtg ngan wal n wan..kt sana jmpe laa mmbe2 samad n felix n dee.. abes je dia perform..aku trus chiowww...buhsan lpk dlm tu..saket otak..haha..

lps tu cm bese..aku akan roger org yg sepatutnyerr..hahaha..kira pki kabel laa..nk jmpe si pejal tu..dia ckp x mo jmpe reramai..so aku dtg laa sesorg kt bilek persalinan dia...kt situ aku dpt 1 mende spesel dr dia..wahhhh..padahal aku yg pakse dia..wakakkakakaa..ape bende??rahsia..hehe..pastu kitorg kuar n jmpe laa ngan mmbe2 aku..dan bergamboo laaa..layannn...

+possing macho..hahaha

+tabikkkk~

2nd- rakaman 1 2 jus raya (16-06-09)...

time ni aku g ngan syawal..mmg klakar arr tgk gelagat si pejal nih..perangai dia mmg cm bebudak laa kan...sume tau..wakakakakaa..mmg pecah perut laa aku..ramai gak artis time tu..ade shylla,jac dll..yg pasti team pejal ngan jac menang..yeahhhaaa..kay ar..layann je gambo..

+Kame hame haaaaaaaaaaaaa~!!!

+bergabunggggg~!!

+mentel with shylla..hehe~

+with ROCKENSTEINERS~

3 comments:

  1. teringat kat i kan kan???
    haha... ;p

    ReplyDelete
  2. heee.. =>
    abes tu i nk ingat kt sape lg kan??
    u laa yg sentiasa i ingati.. hehe ;)

    ReplyDelete
  3. best gile leh lepak2 ngan faizal!

    ReplyDelete