Monday, June 8, 2009

Kini Ku ke Kenduri Kawen Nad

Pd 31 may 2009 yg lps..slh seorg dr mmbe pompuan aku da menamatkan zaman daranyer..hehe..dia adalah perempuan yg paling rapat ngan aku mase form 5 dolu2..kengkadang cm belangkas gakz..yer ker blangkas??huhu..ade laa sket kot..hehe..agak terkujat gak aku bila dgr dia nk kawen..psl usia skrg ni terlalu muda lg tuk berkahwin...hmmm..tp nk wt cmne kan da smpi seru dia..aku doakan dia n suami berkekalan hingga ke akhir hayat...aminnn..

yg besh pd majlis sanding Nad tu..aku dpt jmpe semule dak2 skola yg da lame giler x jmpe..mmg hepy sgt2 aku rasakan..jom laa layann gambo..

+nad yg kelihatan sungguh ayu..(puas aku suh senyum..baru dia senyum..gemuruh sgt time ni..)

+hehehe..love tu terbelah sbnarnyer..tp dlm gambo x nmpak lak~

+mane2 je laa akan ade muke kitorg..ahakz~

+pasni ni cito psl karok lak~

No comments:

Post a Comment