Tuesday, June 23, 2009

Kini Ku Di Pesta Malam Indonesia3

ok..kali ni aku nk cite psl event last week..agak padat gak arr..same je cm thn lps..yg bezanyerr thn lps x de konsert inspirasi tu tp digantikan dgn fafau bersama fan kt MPH Mid Valley n Rakaman Raya Bersama Fara..

kay..luferkan psl thn lps...ni aku nk cite psl thn ni punyerr...

sblom PMI3 berlansung ari sabtu lps..kt KL Sentral ari khamis 18-6-09 ade meet the fan bersama band2 indon tu..fara n fbi jd MC..diorg duk pomot2 italk..aku layann jea..dtg sana nk jmpe diorg je..aku dtg ngan syawal..pastu kt sana jmpe laa pejal,kak zai,skyways,deqone n adeqbun yg cabut dr tmpt koje..haha..
kt sana smpat laa aku karok 1 lagu..hahaha..tgk gian nk karok..aku pon bantai je laa lagu Sedang Ingin Bercinta dr Dewa19..layannn je gambo...
+Cik Fafau..layannn jea!
+ngan Bro FBI
+Peace wif Fafau~

sabtu lak 20-6-09..hari berlangsungnyer PMI3..aku ngan pejal awal2 lg da ade kt sana...time tu ujan lak..perghhh..aku masok PMI3 tanpa tkt je..haha..pastu buhsan..aku kuar laaa..bila ujan da benti pastu jmpe lak dak2 FUN Corner (tp aritu F2F CrewZ) sume da bersiap..pastu dpt tkt..n dpt pree itak rm65..gilerr bahagie..hahaha..dan aritu lak aku masok pertandingan karaoke..sume sbb mmbe2 aku suh..suh wakil F2F Crewz laa kunun..huhu..aku pon layann jea laa..thx 2 adeqbun yg sapot pd mulanyerr..pastu ceed da bayo kt ko..thx 2 ceed gakkk..ni yg aku cyg "Kak Long" aku nih...hihihi..kay arr mls cito byk..layannn je gambo2 nih!

+ngan fara lg..heee
+FBI jugak.. ;P
+ngan kieran
+ngan Anne.. (setelah lama kita x bergambo bersama..huhu)
+Mahakarya Cinta versi Superfridey..hehe..credit 2 Kak Zai 4 tis pix.. ;)

2 comments: