Tuesday, June 30, 2009

Kini Ku Di Konsert Inspirasi n JWOL

wpun cite da basi aku tetap nk cito..huhu
psl konsert inspirasi..aku dtg memule nk jmpe fafau..lepak ngan bdk2 fun corner..layann je..
kt sana aku jmpe laa si budak jahat..nazrinshah pastu ngan teman dia si felix..wakakkakakaka..
pastu mlm..ramai dak fun corner x nk layann konsert..diorg dtg juz nk jmpe fafau..so yg tinggal..aku,pejal,jaja,minami,dayah n moskitoz..pastu bila da sket..terjmpe lak dak2 rockensteiners..ape lg lpk laa skali ngan diorg2..dak rc yg ade shak,dee,daya,shiyo n eyra..
layannn laa konsert..aku nk layan Bunkface ngan si pejal tahir je laa..huhu..kay laa layann je gambo..
+ngan tini..spek kita sama kaler laa..hehe

+gegett ewan..hahaha
+pengggg...kene shoot ngan fafau..
+Fun Corner yg FUNNNNNNNN~!!!!
+Rockensteiners yg ROCKKKKK...rock kerr??haha
+FC n RC??..layannn jea rock on~!!! hehehe~

pastu soknyerr aku g layan JWOL lak kt kepong..kul 5.30pg da bangun..aku tido kul4 pg..perghhh..gilerrr ngntuk mata aku..tp sbb fafau nyerr sapal..ku layannn jea~!!cm thn lps..aku akan jd eskot fafau bersama zul(PA fafau) n pejal..tp thn ni ade gak budak2 rendang(aida n dayah dpt ikut sama..hahaha...maybe psl juz 5km kot diorg dpt ikut gak..ahakz~
JWOL aku x de amek gambo sgt pon thn ni..yg beshhnyerr..fafau blanjer minum time da abes tu..wpun dia x de sbb nk ke melodi..layann je laa sket gambo2 ni..hehe
+fafau berjalan disamping zul yg setia..ahakz~
+merehatkan diri..mau ilangkan peluh tu..haha
+This is FUN CORNER~!!!

2 comments:

  1. oitttttttt hampehh tul pakcik jumaat ni...alaaa klu brp KM pun kitaorg blh kejar laa...wakakakka

    ReplyDelete
  2. hahahaha..yer ea..
    laen kali kejar laa lg ea..org laen dok berjalan..hang berdua duk berlari..hihihi..

    ReplyDelete