Monday, June 8, 2009

Kini Ku Ke Kenduri Kawen Budiey n Kak PP @ Kelate~

Pd 6 jun 09 yg lps...aku telah ke kelantan tuk menghadiri majlis kenduri kawen Budiey(blogger) n kak PP..kitorg (aku,wan,wal) btolak pd mlm hari sblomnyer..si wan yg nk g sgt psl dia x penah g klate..wal pon sama..aku rasa da 3 4 kali da aku g sana...aku kan ske jln2..hehe..kul 3 pg aku tdo uma makcik aku dlu kt kuantan..kul 5 lebey baru gerak balek ke klate..aku smpi uma kak pp dlm kul 1 lebey sket cmtu..smpi2 g mandi2 pastu trus ikut rombongan ke umah Budiey kt bachok..mmg secocok mereka berdua bagai pinang dibelah dua... ;)

objektif kami tuk ke kenduri kawen budiey n kak pp da berjaya..objektif kedua kami adalah pusing2 klate..lps balek dr kenduri tu kitorg sume g ke pantai irama..selesai amek gambo kt sana..kitorg balek ke uma kt pp kt ketereh..g sana tuk amek beg pejal..tp diorg x balek lg..ssb x mo buang masa..kitorg pon bergambo laa kt tepi2 sawah padi..mmg sonok..

mlm tu kitorg tdo kt uma mmbe wan..lps tu tu dia laa yg jd pemandu pelancong kitorg..lps pusing2 n anto pejal ke airport..kitorg pon gerak balek..x mo lalu gua musang..psl kitorg nk ke ganu..smpi2 ganu da senja..kitorg pon solat kt Masjid Kristal..mmg indah masjid tu bila mlm..start kt dungun..aku yg drive smpi ke KL..bebudak 2 eko tu bantai tdo..ceh~kul 5am tepat..smpi uma aku..tp diorg still x sedar da smpi..hampess tol~

jom laa layann gambo~

+sama padan,sama chantek,sama comey~

+kt pantai irama with kak ira n adeknyer

+gambo wajib..lompat laaa wehhhh~hahaha

+sblom nk mkn kenduri yg kedua..hahaa..mkn pree~

+pandangan mlm masjid kristal...sungguh chantek~

4 comments:

  1. gilo. lompat xhengat dunia :P

    ReplyDelete
  2. hohohoho...mmg x payah nk ingat dunia2 ni..dunia hanya sementara..ahakz~

    ReplyDelete
  3. hoi..mane leh x ingat dunia..kang x sedar diri..hahaha...

    ReplyDelete
  4. hahahah..btol gak..kene ingat gak laa ni yer??ahakz~

    ReplyDelete