Saturday, May 2, 2009

Kini Ku Disini


"Kini Ku Disini"...aku amek sempena lagu Aweera OIAM..agak layann gak laa..aku da sedut lagu nih...hehehe..

setelah puas ber"facebooking" kini aku cuba bermaen blog lak..hahaha...tanggal 02-05-2009 aku start nk maen blog..pernah da terlintas dolu2..tp cm mls lg nk wt...tp bila tgk ramai mmbe2 ENGKAR wt blog..aku pon nk try gak laaa.. ;pcm menarik..hehehe..so mintak2 lps ni aku akn lebih rajin berblog..heheheh...arini ade AIM..aku x g..nk layann kt tb je..yg paling x saba aku nk tgk persembahan Faizal Tahir n Rossa..diorg akan duet lagu Terlanjur Cinta..lagu fav aku thn nih..aku da layann lagu ni sblom lagu ni kuar kt Hot FM lg..hahaha..lg awal dr diorg...ape2 pon aku harap diorg wt persembahan yg mantop...n gud lux buat mamat pejal tahir tuk muzik video terbaek..(smpi lemas2 ko wt vids tu..kalo x mng x tau laa..)hahahaha..blog 1st nih..mls lak nk 3M byk2 sgt..hahaha..kang smpi sok x siap2 lg..ahakz..kay chiow!!!

8 comments:

  1. waaaaaaaaaah..
    jumaat dah de blog la...
    hahahaha...
    tgk2 kt profile ko dh de link g blog..
    aku klik la, xsgka ko pon dh jd blogger jgk...

    xxEMMAxx

    ReplyDelete
  2. wakakkaa.. beb.. rajin ko bikin blog..
    jgn hot hot chicken shit da ar..

    ReplyDelete
  3. hahahaha...korg ade..aku pon nk gak ade..ahakz..
    insyaallah zue aku x hot hot chicken shit..hahahaha..

    ReplyDelete
  4. giler arr(pinjam ayat aizat)..

    ReplyDelete
  5. bahasa apakah ko taip itu jumaat?
    apsal aku xpaham

    tahniah dah ada blog hehe

    ReplyDelete
  6. mane 1 ayat aizat???

    hahaha...bahse ibunda..wakkakaka..
    tq tq esah..haha..

    ReplyDelete
  7. huargh .. uhh .. jumaat dh ada blog ar .. bagus2 .. sama2 memblogging!! haha

    ReplyDelete
  8. huheheehe..
    mana leh ketinggalan..huhu~

    ReplyDelete