Tuesday, May 19, 2009

Kini Ku?? BerTampo~

fuhhhh...lame gilerr x hapdate blog nih..bz semcm..byk tol xtvt aku ujung minggu lps..lps satu..satu..rasa nk pengsan gak arr..huhu~

Memule nk cito psl Bola Tampo FUN Corner..

ari jumaat mlm yg lps 15-05-08..aku ngan mmbe2 aku Wan,Wal ngan Naim bersama FUN Corner g maen bola tampo kt brickfileds..klau slalunyer kitorg maen pg ahad..tp kali ni nk tukar angin..kitorg try maen mlm plak..kul 8 aku da kuar umah..tp di sebabkan ade beberapa perkara yg perlu aku lakukan..terdeley laaa..hahaha..kul 9.05 minit aku smpi kt sana...aku drive giler nyer laju time tu psl resit kt aku..klau x tunjuk resit org tu x mo bukak lampu..hehe..

aritu punya traning baru kitorg start bg2 pasukan..dan maen kira mata...klau dulu stakat maen serve dan asas2 je..tp kali ni kitorg naek setapak lg..hehe..aritu pusingan pertama aku diundi dlm kumpulan 2..yg dianggotai oleh.. Jaja,Minami,Syawal,Naim dan Kak Zai..nama team aku adalah TUAH.. dan x sia2 letak nama tu psl kitorg mmg bertuah aritu..hehe..kitorg mng 2 set berturut..biarpun pd awalnyer kitorg da pon ketinggalan..disbbkan kemenangan kitorg tuk 2 set berturut..ceed trus suh cabut undi baru..tp team yg baru ni pon x byk beza..aku tetap dpt team 2..cuma tambah masok iejat ngan wan..tukar ngan Jaja n Kak Zai(ganti adeed)..pd mulanyer nmpak cm team kitorg kali ni akan kalah...tp akhirnya kitorg tetap menang 2 set berturut gak..mmg berTUAH laa team kitorg..wakakkakakaa~

mlm tu mmg x de sesi2 bergambo..x tau psl pe..haha..tp aku ade laa snap pki cam fon aku..hehe..

+smpat je diorg menyelit..haha~

+lps snap gambo nih..keadaan trus je gulap gulita..ahakz~

+x sabo nk Bertampo lg..yeahh~

No comments:

Post a Comment