Tuesday, May 12, 2009

Kini Ku Di Sg Gabai

Ari ahad aritu 10-05-09 lps aku abes bertampo ngan Fun Corner.. aku ade 2 option..

1.nk g KLCC ngan dak2 Fun Corner..(ade live melodi kt sana)

2.folo mmbe2 aku g sg gabai(lame da plan..haha)

pk punyer pk..aku amek keputusan folo mmbe2 aku ke gabai..hehe..pegi 1 kete balek 2 kete..cmne tu??haha..si wan laa..da puas mandi kt PD nk gak folo kitorg ke gabai..kitorg on je..balek dr bertampo kitorg pickup sham kt umah dia..isi minyak setengah tong..trus grak ke gabai..otw ke sana..smbil dgr Hot FM korner..time tu Suraya on air..pe lg kol laa..kol nyer kol..dpt..hehe..da laa aritu mothers day...wt laa dedikasi skali..smpi kt gabai..nk masok kene bayo 1 kepala sehengget..huhuhu..kene bayo gak rupenyerr..da park sume..tnggu wan dkt setengah jam gak arr..lame sgt aku pon cadangkan kita gerak dlu cari port..psl ramai da dtg..smpi da abes tangga kitorg daki..lepak jap..pastu wan pon muncul..pastu dpt port kt atas skali n kira ok laa kt situ..pa lg..terjunnnnnnn....moh lee layannn gambo2 kitorg aritu..hehe..

+mendaki tangga gabai..huhu..

+check point..haha

+naek lg..hiyahhh..

+menunggu si wan..

+da puas terjun air laut..nk terjun air sg lak..haha

+baring atas batu2..beshh siott..

+berendam..sejukkk woooo...

+hisyam tayang body..huahahha..

+ish3..ado2 je bdk2 nih..hishhh..skodeng je kejo..

+skodeng x ajak aku..wakakakkakakaa~

No comments:

Post a Comment