Wednesday, May 20, 2009

Kini Ku Di 3R Wisel Utk Wanita~

Ahad lps 17-05-08,aku bersama budak2 FUN Corner tlh mengikut 1 xtvt anjuran 3R iaitu Wisel Utk Wanita..dlm acara itu,kami semua perlu walkathon mengelilingi Capsquare..perghhh..letih gakz siott...ramai juga pasukan yg mengambil bahagian antaranyer Etiqa n Starbucks..mmg seronok join xtvt2 cmni..wpun agak letih(mmg letih tahap dewa19) tp kitorg gagahkan diri kitorg tuk semua ini..dan penyertaan kitorg pd ari itu tdk sia2 apabila pasukan FUN Corner dinobatkan sbg pasukan paling "bising"..kira2 cm paling hapening laa..hahaha..nama pon FUN Corner kan???kitorg juga berpeluang bermain alat muzik slps tamat acara walkathon tu..(alat muzik ape..aku x sure lak nama dia)..persembahan artis juga ada pd ari tersebut..antaranya adalah Yuna,Nubhan,Pesawat,Wani Ardy dan byk lg..dan pd persembahan Wani Ardy..aku tlh melakukan sesuatu..hahaha..apa dia??layannnn gambo2 nih....

+FUN Corner yg beshhh..layannn jea~

+aku jd moskot daaa...hahaha~

+buat bising kt tgh KL pg2 buta ahad..bkn slalu dpt..ahakz~

+"Safe Streets 4 Woman"

+bersama host 3R dan Datin Paduka Marina

+hahaha..ni laa yg aku lakukan sewaktu Wani Ardy tgh perform..dgn slumber aku naik stage n jd mamat payung daa..tp menarik..(time nih otak tgh kosong..haha)

2 comments:

  1. HEHE..
    cm kenal la bro ni..
    abg payung??
    i was there toO..
    kaMoO memang sempoi =)

    ReplyDelete
  2. haha..knal ker??
    alamak..ni yg aku malu nih..wakakkaakaa~
    owh..ade gak rupenyer kaMoO kt sana..nmpak laa keje2 giler yg aku wt kt sana tu..ahakz~
    thx sbb ckp ku sempoi..idop ini mesti sempoi..hehe~

    ReplyDelete