Tuesday, December 1, 2009

i ♥ 4G

4G??
apakah??
hehehe...
time ni patutnya aku dah tidur..
tapi tetap nak mengarang..*poyo seh* ;D

hari ni aku happy sangat!!
sebabnya..
aku dah dapat gelaran baru..bersama teman2 baru..
mereka adalah Nor Atyqah & Nursyuhada...
eyqa adalah kawan dyana..dah 4 tahun kenal..tapi tak pernah berjumpa..
syuhada pula budak rc..aku tengok dia rapat gak dengan dyana lately ni.. i loike~ ;D

berbalik kepada 4G...
kami masing2 telah mendapat gelaran..
mulanya dari syuhada ni..eyqa dah beri nama manja kepadanya iaitu gaban..
lepas tu..aku pun mengada laa nak nama manja gak..hahaha..
start dari tu laa..tercetusnya idea ni..macam2 gelaran keluar yang semuanya bermula dari huruf G..
gabon laa..gergasi laa..gedik laa..macam2..memang best dan seronok...
dan akhirnya kami sebulat suara memilih..

GALAH,GABAN,GIRANG...

tapi tak syok pulak kalau dyana takde..
aku cakap laa kalau dyana ada..aku nak bagi gelaran dia Gastrik..
hahaha..tau laa kan dia tu selalu gastrik..aku suruh makan taknak makan..
lepas tu sakit perut...
so dyana..amik laa gastrik yerr...hahaha
bila dimasukan sekali..jadilahhh 4G!!!

GALAH GASTRIK GABAN GIRANG... AKU SUKA 4G!!!

lagi 1..hari ni aku dipaksa oleh fyra untuk tukar profile pic bersama fasha sandau..
adoyaiiiii...cannot go kot..hahahaa...
tapi aku layannkan je...
perjanjian sampai jam 0213 je..
okay laa tu...

0213??mesti tak taukan kenapa mesti 0213...
hanya kami 180,158 dan 150 je yang tau.. ;D

apa2 pun..yang penting aku sayang 4G aku sayang Single Petites (walaupun ada yang dah tak single) *ehemm*

I My Friends tangat tangat~!!!!

6 comments:

  1. waaaaa! sayang 4G jugaaaaaaa
    i loikeee! <3 <3

    ReplyDelete
  2. sayang sayang sayang sayang!!! ♥♥♥♥ :D

    ReplyDelete
  3. auwwww*
    syggggg 4G <3
    moga sis cinta suka gelaran gastrik itu. hihi.

    ReplyDelete
  4. sayang tangat~!!!

    kalau dia tak suka..kita bagi dia gedik..mesti dia suka sebab dia gedik tangat~ heee~ ;D

    ReplyDelete
  5. gedik?
    ahaha.
    mcm cite kt tb3 tu plak.

    ReplyDelete
  6. heee~
    gedik2~
    eh..cerita apa ea girang? galah jarang tonton tv .. x_X

    ReplyDelete